Vásárlási feltételek/ÁSZF 2014.06.12-

CÉG ÉS ÜZEMELTETŐI ADATOK

  • Cég neve: SZALVIA Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. (Szalvia Bt.)
  • Alapítva: 1991
  • Adószám: 21619335-2-41
  • EU Adószám: HU21619335
  • Cégjegyzékszám: 01-06-779639
  • Székhely: 1032 Budapest, Kiscelli u. 18
  • Adatvédelmi szám: NAIH-55486/2012
  • Bankszámlaszám (HUF): OTP 11703006-20449074-00000000 IBAN: HU45 SWIFT: OTPVHUHB
  • Bankszámlaszám (EUR): OTP 11763031-23342880-00000000 IBAN: HU36 SWIFT: OTPVHUHB
  • Honlapjaink tárhelyét a Dataglobe Zrt (1068 Budapest, Király u. 80. / Cégjegyzékszám: 13-10-041358 / www.dataglobe.eu) és a Szalvia Bt együtt biztosítják.

timix.hu Nagykereskedés

  • Cím / Posta: (H) - 1089 Budapest VIII., Golgota út. 6. 233-as épület 687-es üzlet
  • Nyitva tartási idő: Hétfő-Vasárnap 7:30-16:00 (15:30 után már csak a bent lévő vásárlókat szolgáljuk ki!)
Kapcsolatok:
  • 1. Nagykereskedés kassza pult, OrderBOX rendelések (H-P 8:00-15:30):
    • a. Telefon: +36 1 920-0900
    • b. FAX: +36 1 920-0966
    • c. E-mail cím:
  • 2. Igazgatóság, beszerzés, háttérműveletek (Nem tartózkodunk mindig az irodában)
    • c. E-mail cím:
  • SPAM küldését részünkre nem toleráljuk, egyik e-mail címünkön sem!
  • Telefonjainkat rejtett számmal nem érdemes hívni, mert ebben az esetben szinte biztos, hogy nem vesszük fel!
  • Akitől szolgáltatást akarunk venni, azokat majd mi felkeressük, ne raboljuk egymás idejét feleslegesen!
  • Online reklámfelületeket, bannereket pedig még véletlenül sem szeretnénk vásárolni!

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

  • 1. A timix.hu nagykereskedés, kizárólag nagykereskedelmi ügyleteket bonyolít, ezért a feltüntetett árak minden esetben nagykereskedelmi árak!
    Kiskereskedelmi mennyiségek, és áruminták értékesítését nem áll módunkban biztosítani!
    Magánszemélyeket nem szolgálunk ki!
  • 2. A minimális vásárlási összeg:
    • a. személyes vásárlás esetén 10000 azaz tízezer Forint (HUF) + Áfa
    • b. OrderBOX-ban történő csomagküldés melletti rendelés esetén 10000 azaz tízezer Forint (HUF) + Áfa
    • c. OrderBOX-ban történő csak áruösszekészítés melletti rendelés esetén 50000 azaz ötvenezer Forint (HUF) + Áfa
  • 3. A 210 Ft nettó egységárat el nem érő (úgy nevezett Eurós) árucikkek esetében, a minimálisan vásárolható mennyiség 6 egység (db,csom,stb.) cikkszámonként!
    Az ilyen termékek árcímkéin többnyire feltüntetésre került egy [EURO] feliratú jelzés is.
    Természetesen a feltétel addig érvényes, amennyiben a gép szerinti készlet engedi!
    Néhány esetben előfordul, hogy 6db-tól eltérő mennyiség van egy csomagban, kisgyűjőben akkor az az irányadó mint minimálisan és egységesen vásárolható mennyiség!
    Amennyiben egy teljes értékű vásárlás során úgy adódik, hogy egy-egy darab EURO-s árkategóriába tartozó terméket szeretne vásárolni, vagy szándékosan annyit visz a kasszához a vevő, úgy (nettó ár + 100Ft) +Áfa felár mellett kiadható a termék, ha egyébként az általános körülmények között nem kis gyűjtőben kerül értékesítésre. E kitétel mellett is szigorúan tilos minden kis gyűjtőt vásárló által megbontani!
  • 4. Kizárólag ÉRVÉNYES ADÓSZÁMMAL RENDELKEZŐ (az adóazonosító jel nem megfelelő!) cégeket, vállalkozásokat szolgálunk ki!
  • 5. Kommunikációs, és szerződések alapjául szolgáló nyelvünk: MAGYAR
  • 6. Ügyfélregisztáció
    • a. Személyesen
      • i. Magyarországi partner esetén szükséges dokumentumok
        • 1. EREDETI cégkivonat, vagy vállalkozói igazolvány (fénymásolat, bélyegző stb nem jó)
        • 2. -- ha nem a cégtulajdonos regisztrál akkor írásbeli meghatalmazást is kérünk, a tulajdonos által aláírva!
      • ii. EU tagországain belüli, külföldi cég esetén
        • 1. Cégkivonat vagy alapító EREDETI okmány
        • 2. Áfa mentes vásárlási igény esetén: EU adószám, ennek megfelelő dokumentum, illetve minden egyes vásárlás után a (vásárló) cég könyvelőjének bélyegzőjével ellátott igazolás, miszerint a számlát bekönyvelte/vagy bekönyveli ezáltal felelősséget vállal a célország adóhatósága felé, vagy szintén könyvelői bélyegzővel ellátott raktár bevételezési bizonylat.
        • 3. Figyelembe kell venni, hogy az eladó bekérheti a vásárolt áru értékének az ÁFÁ-ját biztosítékként, amit természetesen visszaadunk amint a kért igazolás a kezünkben van, illetve a kolléga meg is tagadhatja az ÁFA mentes vásárlást, ha nem érzi biztosítottnak az alap EU kereskedelmi feltételek meglétét, függetlenül az aktuális ügylet összértékétől!
    • b. Elektronikus úton (web oldalon keresztül, ez az opció automatikusan csomagküldésre vonatkozik!)
      • i. Az erre szolgáló űrlap kitöltését és feldolgozását követően, mi egyeztetjük a cég adatait az illetékes szervekkel, majd elküldjük a megadott e-mail címre az azonosító/jelszó párost, a regisztrációs kaucó (10000Ft) bankszámlánkra történő megérkezését követően!
        • 1. A regisztrációs kaució (10000 Ft) automatikusan beszámításba kerül az első rendelés kiegyenlítésénél,amennyiben a partner kereken 10000Ft-al kevesebbet utal mint a kiküldött összegbekérő ellenértéke. Csak csomagküldés útján tudjuk beszámítani!
        • 2. Feltételezvén, hogy a partner komoly szándékkal és felelősség teljesen rendel,fenntartjuk a jogot arra, hogy ha a partner a számára összekészítettünk egy csomagot, de több mint 8 naptári napon keresztül nem tudjuk elérni, illetve a rendelésnél nem is kapunk semmiféle információt, akkor a csomagját sztornózzuk a bent lévő kauciót pedig kezelési költségként bevonjuk!

          Abban az esetben ha ugyanez, már korábban lerendezett kaució után történik, azaz a partnernek már volt korábban kiegyenlített rendelése, a partner OrderBOX-os azonosítója letiltásra kerül. Természetesen ebben az esetben, továbbra is sok szeretettel várjuk személyes vásárlás alkalmával!
        • 3. Regisztráció csomagküldésre meglévő partner esetén
          • a. Elektronikus úton történik, az erre szolgáló 6/b/i pont szerint, annyi különbséggel, hogy be kell jelölni azt, hogy partnere már a cégnek. A regisztrációs kauciót ebben az esetben is meg kell fizetni, ellenben nem kell külön partnerkódot létrehozni, a meglévő azonosítóhoz társítjuk a belépéshez szükséges adatokat.
        • 4. Fizetés - áru/szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése:
          • a. Magyar Forintban (HUF) készpénzben illetve Euróban (EUR) készpénzben
          • b. Átutalási keretszerződéssel rendelkező törzspartnerek esetében átutalással is.Ezt a lehetőséget csak bizonyos esetekben és vevő lojalitás adjuk meg,illetve ezt mi fogjuk felajánlani a partnernek. A tranzakció történhet Magyar Forintban (HUF) és Euróban (EUR) A tranzakciós és banki költségeket a vevő állja!
          • c. Csomagküldéssel kért áruk vagy csomagküldési regisztrációs kauciójának kiegyenlítése előreutalással történik! (Az utánvét nem támogatott!)
        • 5. A nagykereskedésben a vásárlás önkiszolgáló jelleggel működik, a vásárlás során eladói kíséret nincs.
          Személyes vásárlás esetén bevásárló kocsikba kell szedni az árut, majd a kasszánál ki kell pakolni a pultra, a kasszás átveszi maga előtt a terméket, rögzíti, majd a pult túloldalán átadja a vevőnek, hogy el tudja pakolni dobozokba, hozott zsákba, vagy bármi másba.
          A kasszásnak nem tartozik a feladatkörébe, hogy az árut a kocsiból kiszedje és a túloldalon becsomagolja. Feladata az áru kasszán történő továbbítása, és az áru ellenértékének kezelése.
          Ez alól kivétel a csomagküldéssel kért áruk, mivel azt a kasszásnak kell szállíthatóak becsomagolni.

          Egész bontatlan kartonnal történő vásárlás esetén automatikusan, 5% kedvezményt adunk a nettó egységárból, amennyiben nem AKCIÓS/FIX ÁRAS/KIÁRUSÍTOTT a termék!
          Az ajánlat kizárólag a bontatlan kartonra és a benne lévő mennyiségre értendő, azon felüli mennyiségekre nem.
          Más kedvezménnyel a karton kedvezmény nem vonható össze.
          Amennyiben promóciós kedvezmény lép életbe valamilyen különleges alkalom következtében, ez az 5% beleolvad a promóciós kedvezménybe és nem kiterjeszti azt!
        • 6. Bizományos árukihelyezést alapesetben nem végzünk!
          Kivételt képez, ha cégünk egy speciális lehetőség keretében felajánlja ezt valakinek.
        • 7. Az áraink a készlet erejéig illetve a módosítás pillanatáig, visszavonásig érvényesek!
        • 8. A számlák ellenértékét Euróban (EUR) történő kiegyenlítését az alábbiak szerint valósítjuk meg:
          A tételek Magyar Forint (HUF) alapon kerülnek kiszámlázásra, az így kapott végösszeget konvertáljuk át a számla végén Euróba, az OTP Bank Nyrt. aktuális online elérhető, valuta vételi árfolyamának alkalmazásával, a számla első eredeti példányának nyomtatásának pillanatában!
          Felhívjuk rá a figyelmet, hogy az OTP Bank Nyrt. naponta több alkalommal, bármikor és váratlanul megváltoztathatja az árfolyamot!
          az MNB aktuális online elérhető, középárfolyamának alkalmazásával, a számla első eredeti példányának nyomtatásának pillanatában!
          Felhívjuk rá a figyelmet, hogy az MNB naponta több alkalommal, bármikor és váratlanul megváltoztathatja az árfolyamot!
          Ezért lehetséges az, hogy a számlázás kezdetekor adott egy árfolyam, majd a befejezéskor már egy az előzőtől eltérő árfolyamon tudjuk végezni a konverziót!
          Egyedi árfolyam alkalmazására nincs lehetőségünk!
        • 9. Elsődleges értékesítési formának a személyes vásárlást tekintjük, ezután következik az OrderBOX-os rendelések kezelése. Amennyiben nagyobb mennyiségű áru érkezik be, minden prioritást az áru átvételére, és kitöltésére helyezünk, minden más a háttérbe szorul, a művelet befejezéséig.
        • 10. Cégünk külön ügyfélszolgálattal nem rendelkezik! Természetesen ettől függetlenül, ha tudunk segítünk!
        • 11. Az elállás joga
          A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
          Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó 12 hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
          Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

          Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
          Ilyen esetek az alábbiak:
          • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
          • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
          • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

          A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. Amennyiben a partnerrel egyéb megállapodást nem kötnek.
          Kivonat a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
          http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf
        • 12. Késedelmes fizetés esetén kénytelenek leszünk az uniós gyakorlatnak megfelelően, a 2013. évi XXXIV. tv (MK 2013/57 sz. 14658. oldala) -ben foglaltak értelmében, PTK 301/A § paragrafusának előírásai szerint 40 Eurós eljárási átalánydíjat felszámítani!
          Átváltási árfolyamnak a lejárat napján érvényes MNB árfolyamot alkalmazzuk!
        • 13. A nagykereskedés területére való belépéssel egyúttal a vásárlás megkezdésével, beleértve a belső rendelő rendszert is (OrderBOX), a vevő automatikusan elfogadja ezeket a feltételeket, és kötelezi magát annak betartására!

        CSOMAGKÜLDÉSI/RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

        • 1. A normál csomag maximális körmérete 300cm, maximális súlya 31kg lehet
        • 2. Törékeny áru esetén (A termékeink legkevesebb 60%-a az!) a futárszolgálatok saját ÁSZF-ben hangsúlyozva nem vállalnak felelősséget, szinte minden kártérítési igényt elhárítanak, így az ebből eredő károkat mi sem térítjük meg!
        • 3. A csomagok kézbesítését a futár belföldön minden küldeményt a megadott címzetthez kézbesít a (címzett telephelyéig) paritással.
          Magánszemély esetén házhoz, cégek esetében telephelyig szállítja a küldeményt.
          A csomagok, küldemények emelet, ajtóig történő szállítását a futár cégek nem vállalják!
          Így ezt a vásárlói kérést, opciót kénytelenek vagyunk figyelmen kívül hagyni!
        • 4. Az általunk alkalmazott futárcégek (Trans-o-Flex www.tof.hu és DPD www.dpd.hu) legfrissebb csomag szállítási ártáblázata, a timix.hu honlap Csomagküldés menüpontja alatt található. A szállítási díjat, az aktuális súly csoportba és szállítási módba tartozó táblázat alapján számítjuk, és a csomagküldés miatt kiküldött Proforma tartalmazza!
        • 5. Rendelést kizárólag hétfőtől-péntekig a belső rendelő rendszerünkön fogadunk be, továbbiakban OrderBOX!
          Használatához regisztráció szükséges! Az OrderBOX webshop helyett, távsegítségi eljárásnak tekintendő, akár úgy is értelmezhető mint egy asszisztens.
          Hétvégén és bizonyos speciális esetekben az OrderBOX nem fogad be rendelést, vagy nem használható!
        • 6. Nagyon kényes, törékeny, nagyméretű (pl. a padlóvázába való nagy művirágokat stb.) árukat nem küldünk futárral, mert 99%-hogy összetörik, vagy nem szállítható!
        • 7. Amennyiben a megrendelő a feltételeknek megfelelően 6 db-ot rendel valamiből, de a kisgyűjtőben csak 4 van, akkor mi az áru törékenységére tekintettel azt a 4-et fogjuk betenni külön díj felszámítása nélkül.
        • 8. Néhány termék esetében nem áll módunkban megbontani a kisgyűjtőt, (pl. ilyen a spanyol kés szett, ajándéktasakok) Ezzel kapcsolatban automatikusan nem jelzünk vissza,beletesszük a csomagba úgy, ahogyan személyesen is vásárolná a partner! Amennyiben látható egy képen, hogy sok darabos és felmerülhet félreértés, akkor egy kérdést célszerű irányunkban megtenni, még a rendelés leadása előtt.
        • 9. A megrendelés folyamata az OrderBOX-ban
          • a. A belépést követően a partner összeválogatja a neki tetsző, vagy kívánt termékeket és beleteszi a kosárba
          • b. Az összeállítás befejeztével leadja a rendelést a kosárból, a még szükséges adatok kitöltése mellett.
          • c. Amennyiben az OrderBOX nem engedi leadni az rendelést annak több oka is lehet, úgy mint:
            • i. Elfogyott egy termék a kosárban lévők közül, ezért ki kell venni a kosárból
            • ii. A meghatározott minimumnál kevesebb mennyiség van a kosárban, ezt piros színnel jelzi
            • iii. Hétvége van és az OrderBOX ilyenkor nem fogad be rendelést
            • iv. Speciális vagy Vis Maior helyzet lépett fel, ezért nem fogad be rendelés a rendszer
            • v. Egyéb informatikai hiba lépett fel.
          • d. Sikeres rendelés leadás esetén az rendelés tételei belekerülnek a “Rendeléseim" menüpont alatti oldalra, egyben elküldésre kerül e-mailben is. (Ez utóbbi megérkezése a címzetthez néhány esetben, a szolgáltatók biztonsági beállításainak függvényétől függően, nem biztosított!)

            A rendszer által küldött visszaigazolás csak abból a célból kerül kiküldésre, hogy tájékoztassa a megrendelőt a rendelés befogadásáról, egyúttal bizonyos visszaélések elkerülését teszi lehetővé, ha esetleg valaki a partner nevében akarna leadni rendelést, annak tudta nélkül.
          • e. Leadott rendelést, a leadástól számítva 1 órán belül (munkaidőn kívül is) semmi további probléma nélkül, e-mailben le lehet mondani! Azért kérünk e-mailt, mert annak nyoma van!
            Az ezen túli időszakban konkrét rendelésként értelmezzük, és elkezdhetünk vele dolgozni, egyúttal a megrendelő automatikusan, kifejezetten eláll az alapvető elállási jogáról!

            • Indoklásul:
              • i) A csomagot a partner számára készítjük össze, úgy mintha a helyszínen lenne, csak helyette.
                Mindamellett feltételezzük, hogy a partneri legalább egyszer, látta már a termékeinket közelről, illetve ismeri az általunk forgalmazott termékek általános csomagolási módját.
                Ez okból kifolyólag az OrderBOX-ot, a már “haladó" partnereinknek ajánljuk elsősorban!
              • ii) A vevő nem élhet elállási jogával olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
                A termékeink 99%-a függ a pénzpiaci mozgásoktól, mivel közvetlen importból és más tagállambeli beszerzésekből származnak!
              • iii) A csomagban lehetnek szezonális termékek, amiket csak nagyon rövid időintervallumban lehet eladni nagykereskedelmi szinten.
                A nagykereskedésben ezért termék beragadást okozhat, egyben anyagi kárt is.
            • f. Az áruk-csomagok összekészítését, a rendelés megérkezését követően lehetőség szerint 7 munkanapon belül munkaidőben elvégezzük, és PROFORMA összegbekérőt küldünk róla, vagy bizonyos esetekben egyénileg szólunk ha az áru vihető, vagy túlcsúsznánk ezen az időn.
              A nyitott összegbekérők az OrderBOX “Összekészített áruk" menüpontja alatti oldalon is megtalálhatóak.
              A kiállított számlák pedig a “Számláim" menüpont alatt.
            • g. Kiegyenlítési határidők:
              • i. Normál csomagküldés esetén, előreutalás mellett, proforma alapján: 3 naptári nap
                Az ellenérték megérkezését követően a feladás napján rendes számla kerül kiállításra, melynek fizetési határidejét, szintén 3 naptári napban határozzuk meg. A feladás napját tekintjük teljesítési napnak.
              • ii. Szerződéses partnerek esetén, szerződés szerint, a csomag az elkészülte után a lehető legkorábbi időpontban feladásra kerül a futár cégek felé. (lásd. a 8-as pontban foglaltakat)
            • h. A csomagküldéshez kapcsolódó banki könyvelést minden munkanap 10 órakor végezzük!
              Az addig beérkezett tételek szerinti csomagokat áll módunkban aznap feladni, a futár rendelési sajátosságok miatt!

        ADATVÉDELMI INFORMÁCIÓK

        • 1. Adatvédelmi számunk NAIH-55486/201
        • 2. Az adatmegadás Önkéntes, de a regisztráció során bekért adatok nélkül nem kezdhető meg a vásárlás, és nem adható ki azonosító!
        • 3. A vevő partnerként megadott adatokat bizalmasan kezeljük, ellenben céges adatként kezeljük!
          Az ilyen adatokat nem töröljük a rendszerünkből, mert egy esetleges hatósági ellenőrzés során, bármikor szükség lehet rájuk, a tapasztalataink szerint!
        • 4. A vevő partnerként megadott adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki!
          Kivétel a szállítmányozó vagy futárcég, melynek szüksége van a kapcsolati adatokra a kézbesítés miatt! (A szállítmányozók adatvédelmi információi, az adott cég ÁSZF-ben megtalálhatóak)
          Kivételnek tekintendő minden hivatalos szerv, a megfelelő határozat birtokában!
          A szükséges kommunikáción felül, nem élünk vissza a megadott adatokkal!
        • 5. Partneri viszonytól függetlenül, bárkinek lehetősége van felíratkozni a hírlevelünkre, melyről bármikor le is íratkozhat, a hírlevél oldalunkon, egy automatikusan küldött megerősítő e-mail váltást követően.
          Természetesen írásban történő kérés esetén, mi is el tudjuk végezni a lehető legrövidebb időn belül, beleértve a munkaidőt!
          Fenntartjuk rá a jogot, hogy mindentől függetlenül bárkit bármikor töröljünk előzetes figyelmeztetés nélkül, a hírlevél listánkról.

        FELELŐSSÉGVÁLLALÁS/REKLAMÁCIÓ

        • 1. A honlapon megjelenő fotók és adatok kizárólag konkrét ajánlatot mellőző tájékoztatási célt szolgálnak, ezért bizonyos esetekben a termékadatok eltérhetnek a valóságtól!
          A kapcsolódó képeken látható termékek, beszállítás függvényében eltérhetnek a képen látottaktól.
        • 2. Cégünk fenntartja a jogot, hogy az áruk adatait, árait bármelyik pillanatban megváltoztassa, és úgy számlázza.
          Kivételt képez ha már történt külön írásos szerződés alapú megállapodás (ilyennek tekintjük az OrderBOX-os még érvényben lévő rendelést) egy-egy cikk áráról. Az ebből és egyéb például a honlap, a rendelőrendszer, esetlegesen az informatikai rendszer hibájából eredendő károkért felelősséget nem vállalunk, de minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy ezek a hibák ne következzenek be.
          Ha mégis megtörténik a hiba, akkor nyitottak vagyunk annak kulturált módon történő kezelésére, amíg az irányunkban is hasonló módon történik.
        • 3. A termékek listázásnál feltüntetjük a gép által tükrözött aktuális egyszerűsített készletállapotát!
          Minden érdeklődés előtt ajánlott megtekinteni a termék aktuálisan tükrözött készletállapotát.
          A készleten nem lévő cikkek esetében, nem tudunk tájékoztatást adni, hogy mikor lesz, vagy lesz-e egyáltalán. (Ez az opció szintén csak tájékoztató jellegű!)
        • 4. Az (A!) = Akciós/Kiárusított/Fixáras cikkek esetében, semmiféle kedvezmény nem érvényesíthető!
        • 5. A különféle hivatalos szervek által, partnereinkre kiszabott büntetésekért, megrovásokért cégünk semmilyen formában nem vonható felelősségre a partner által, ezáltal nem kötelezhető semmiféle kártérítésre, vagy a partnert ért büntetés, szankció megtérítésére.
        • 6. A saját elszállítás vagy csomagküldés során eltört árukat nem cserélünk vissza, és nem fogadunk be hozzá kapcsolódó reklamációt!
        • 7. Kiemelkedően fontos, hogy túlzott bevásárlásból, vagy nem tetszésből eredendően, árut NEM VESSZÜK vissza! Kivételt képez, ha korábban erről egy írásos megállapodást kötünk az adott partnerrel.
        • 8. A számlán szereplő, törött termékeket, illetve a “VÉGKIÁRUSÍTOTT T." jelzésű termékeket nem, de a gyári hibás áruk, illetve rendellenesen működő cikkek esetében, átvételtől számított 14 munkanapon belül, egy gyors megtekintést követően cseréljük a cikket!
          Ennél korábban vásárolt, a számlán bruttó 10000Ft alatti,a kötelező jótállás hatálya alá nem tartozó tartós termékek csoportjába illő cikk esetében, a reklamációval nem áll módunkban foglalkozni!
          Amennyiben a készletek ezt nem teszik lehetővé, jóváírjuk az összeget egy proformán!
          Az így keletkezett visszatérítendő áru ellenértéke levásárolható a vásárlási feltételek betartása mellett! Ezen felül cégünk más egyéb juttatásra nem kötelezhető!
          A tárgyalt pont magában értendőnek tekinti, hogy vevő a saját költségén juttatja vissza a terméket a nagykereskedésünkbe, ahol a reklamáció kezelése megtörténik!
          Nagyon fontos, hogy a hibás áru mellett ott legyen legalább a számla fénymásolata az ügyintézéskor,és kapjunk a hibás termékről előzetesen egy információt, fotóval, e-mailben.
          Minden esetben törekedni fogunk arra, hogy korrektek legyünk a lehetőségekhez mérten.

        Budapest, 2014.06.12.

Információ

SZALVIA Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.
  • Alapítva: 1991
  • Adószám: 21619335-2-41
  • EU Adószám: HU21619335
  • Cégjegyzékszám: 01-06-779639
  • Székhely: 1032 Budapest, Kiscelli u. 18
  • Adatvédelmi szám: NAIH-55486/2012


timix.hu Nagykereskedés (GANZ)
  • Cím/Posta: 1089 Budapest VIII., Golgota út. 6.
    233-as épület 687-es üzlet
  • Nyitvatartási idő: Hétfő-Vasárnap 7:30-16
  • Nagykereskedés,OrderBOX rendelések, banki befizetési igazolások:
    • Telefon: +36 1 920-0900
    • FAX: +36 1 920-0966
    • E-mail cím:

  • Beszerzés, marketing, háttérműveletek
    • Telefon : +36 1 920-0099
    • FAX: +36 1 920-0909
    • E-mail cím:
      SPAM-et nem kérünk, akár nyilvános, akár zárt adatbázisból szerezted a címeinket! Köszönjük!
    • Telefonjainkat rejtett számmal nem érdemes hívni, mert ebben az esetben szinte biztos, hogy nem vesszük fel!